Stołówka szkolna

Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
4 + 1 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
4 + 1 =
logo

foto  foto

Uwaga!

Wskazaną przez intendenta kwotę, za dany miesiąc, należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Santander Bank Polska SA): 76 1090 2590 0000 0001 5228 8726

Od września 2025 r. cena obiadu wynosi 5 zł



W przypadku rezygnacji z obiadów prosimy rodziców o przekazanie informacji do sekretariatu szkoły:

  • e-mail: sp12@sp12.piotrkow.pl
  • telefonicznie: 446466858
  • osobiście.

Regulamin stołówki szkolnej

Szkoła Podstawowa nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim

1. Postanowienia ogólne

  1. Stołówka szkolna jest miejscem wydawania i spożywania posiłków przez uczniów.
  2. Stołówka działa w dniach nauki szkolnej; godziny wydawania mogą być dostosowane do planu lekcji.
  3. Uczniowie korzystają ze stołówki w celu spożycia obiadu. Posiłek należy zjeść sprawnie, a po jego zakończeniu opuścić stołówkę, pozostawiając porządek i zwracając naczynia.
  4. Podczas wydawania posiłków nadzór pełnią nauczyciele dyżurni. Uczniowie są zobowiązani do stosowania się do ich poleceń oraz do przestrzegania niniejszego regulaminu.

2. Organizacja wydawania posiłków

  1. Obiady wydawane są na trzech przerwach obiadowych:
    • I przerwa: 11:20 – 11:40
    • II przerwa: 12:25 – 12:45
    • III przerwa: 13:30 – 13:50
  2. Do każdej przerwy przypisane są określone klasy; podział ten jest obowiązkowy.
  3. Korzystanie ze stołówki podczas innej przerwy jest możliwe tylko w wyjątkowych sytuacjach, po wcześniejszym zgłoszeniu tego faktu pani Intendent.
  4. Jadłospis wraz z wykazem alergenów jest wywieszany na tablicy informacyjnej znajdującej się przed stołówką.

3. Zasady korzystania z obiadów

  1. Zapisy na obiady odbywają się na początku roku szkolnego. Uczniowie, którzy chcą dołączyć w trakcie roku, mogą to zrobić najpóźniej 5 dni przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca.
  2. Rezygnację z obiadów należy zgłosić do pani Intendent najpóźniej 5 dni przed końcem miesiąca.
  3. Korzystający ze stołówki mają obowiązek korzystania z dziennika elektronicznego w celu uzyskiwania informacji dotyczących zapisów, organizacji i odwoływania posiłków.
  4. Nieobecności ucznia zgłasza się przez dziennik elektroniczny do pani Intendent do godziny 8:30 w dniu nieobecności.
  5. Odliczone posiłki rozliczane są w kolejnym miesiącu.

4. Zasady opłat

  1. Opłaty wnosi się do 10. dnia miesiąca na konto szkoły:
76 1090 2590 0000 0001 5228 8726
(tytuł: imię i nazwisko ucznia, klasa).
  1. Informacje o wysokości opłat przekazywane są rodzicom przez dziennik elektroniczny.
  2. Opłaty należy wnosić dokładnie w wysokości wskazanej przez panią Intendent; nie należy wpłacać nadwyżek ani zaokrągleń.
  3. Brak wpłaty w terminie skutkuje odmową wydania obiadu.

5. Postanowienia dodatkowe

  1. Do obiadów uprawnieni są uczniowie szkoły, w tym dożywiani decyzją Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie (MOPR).
  2. Posiłki wydawane są wyłącznie do spożycia w stołówce.
  3. W grudniu i czerwcu nie ma możliwości odwoływania obiadów. W tych miesiącach dopuszcza się jednak odbiór posiłku do własnego pojemnika.
  4. Odbiór obiadu do własnego pojemnika jest również możliwy w sytuacjach losowych, takich jak wcześniejsze zwolnienie dziecka ze szkoły z powodu złego samopoczucia.
  5. Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za posiłek wyniesiony poza stołówkę.
  6. W sprawach nieuregulowanych regulaminem decyzję podejmuje Dyrektor Szkoły.