Kreatywna interpretacja Balladyny

Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
7 + 2 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
7 + 2 =
Po omówieniu lektury pt. „Balladyna” Juliusza Słowackiego, uczniowie klasy 7e z pomocą młodszych kolegów pod kierunkiem nauczyciela języka polskiego Anny Piątek, postanowili w kreatywny sposób utrwalić treść utworu.
W ramach projektu, wspólnie stworzyli makietę, która odzwierciedla ważne wydarzenia i miejsca związane z fabułą dramatu. Na makiecie znalazły się m.in. las, zamek oraz symboliczne elementy, które odgrywają kluczową rolę w historii Balladyny i Aliny.

Dzięki tej pracy uczniowie nie tylko lepiej zrozumieli treść lektury, ale również rozwijali swoje zdolności artystyczne i umiejętność współpracy w grupie.To była wspaniała okazja, aby połączyć naukę z twórczą zabawą. 

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć:)
powrót